Torsdag

Nu är jag frisk. Något som där emot är sjukt är min mail. Gu som jag avskyr krångel med mail och outlook. Allt från Microsoft funkar jättebra tills det inte funkar längre. Och då är det liksom kört på något sätt. Känns det som.  Är så less. Snacka om Dagens I-landsproblem. Men behöver man inte bekymra sig för sin överlevnad så får man bekymra sig över mailens.

Annars så skulle jag lätt kunna tänka mig att  jobba med små bebisar när jag blir stor. Speciellt efter dagens föreläsning. Och till och med bli mamma själv. I går blev jag avskräckt när jag läste gyn-boken och idag frälst. Det svänger snabbt. Och fler vändor lär det bli.

En annan intressant fråga här i livet: När ska toan egentligen bytas ut? Hur lång tid är 3 veckor i Stubos värld egentligen?



Kommentarer
Postat av: Ann-So

Ja i Subos värld så får man väl dela med sju dagar på en vecka och sen gånger antalet dagar som det tar för informationen att nå hjärnan på reparatörerna. Alltså i runda slängar nånstans mellan två månader och ett halvår

2006-05-11 @ 17:29:20
Postat av: Ellinor

Hm, för mig funkade det att kasta outlook genom fönstret och ersätta det med outlook express...

2006-05-15 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback