23/11

För mycket grubbel och stress just nu.
Fick sovat ca 3 timmar i natt. Gäspade sådär lagom mycket på föreläsningen i systematisk litteraturstudie.
Men nu har jag sovit i kapp lite (om ändock med en hel del suspekta drömmar, som t.o.m. gör mig generad...) och dessutom betat av en hel del på  "att göra"-listan.
Som t.ex. ombokat tiden hos käkkirurgen (fick mig en tankeställare av Linda). Så nu ska jag dit den 6:e i stället. Men till dess måste jag hosta upp mellan 2300 och 2600 kronor. Så mycket är mina visdomständer värda.
Sen har jag poppat popcorn (en hel ica-kasse) till kvällens teaterföreställning på scouterna. Ledarna ska spela Rödluvan och Vargen för barnen. Och jag ska vara Rödluvan. (inte självvalt.)  Mina skådespelarinsatser är lika med noll. Jag är inget fan av att stå i rampljuset och spela apa. Men det ska nog bra. Dessutom så har jag gjort en massa annat. Men det orkar jag inte nämna här.

Det var något mer jag hade på hjärtat men det har jag glömt för tillfället. Så det lämnar jag. Kanske kommer på det sen.

hej mord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback