27/11

känner mig bättre idag. pewh. snabbgjorde den där jäkla metodövningen. och kom på att det blev lite missat efter att det skickats in. men vad gör det om hundra år. och scoutavslutningen på södra blev riktigt bra. nu är det scoutjullov.
och i morgon ska jag banne mig diska och städa. dammråttorna börjar attackera. och kanske börja lite med julstjärnor. fast man inte får. men det är ju så tråkigt att vänta. och på söndag när man ska göra det är det ju skyltsöndag. det vill jag gå på, så jag pyntar lite innan. jag kan bara minnas att jag har varit på en enda skyltsöndag i hela mitt liv. i kisa av alla världens platser. och jag var max nio år gammal. det är ganska länge sedan.
pratat med mamma också. blev lite orolig att de hade planerat att fara någonstans (det hade sett snyggt ut. haha). men vi ska vara hemma på jul. gu så skönt. (kommer säkert inte tycka det då, men nu kan jag ju inbilla mig det iallafall.) och på annandagen ska vi till kisa, som alla andra år. och vara med släkten. det är faktiskt väldigt utmattande. vill man ha huvudvärk och stor lust att gå och lägga sig kan man besöka min släkt. nä vars. så hårt är det inte. inte alls. inte alls. (och det där sista var ljug, men någonstans i detta så tycker jag faktiskt om dem hemskt mycket och ser fram emot att se dem. paradoxalt.)

nu ska jag smörja in näsan (allt snytande skaver eller vad man ska kalla det), torka håret och krypa ner under täckena.

puss


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead:P

Hej vännen! Hur länge blir du kvar i stan vid jul då? Kanske hinner träffas? Var ju 100 år sen:D Puss Anna (A)

2006-11-28 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback