20/9

Först och främst:
Grattis till min älskade mor som fyller år idag!=)

Därefter:
Kvällen har handlat om att komma i kapp på hemmaplan. Tvätta, handla till mig och till scouterna, laga storkok, plocka in alla kläder i garderoben (varför kan jag aldrig lära mig att lägga tillbaka kläderna på dess plats???), plocka i ordning i alla papper (var kommer alla papper i från???), diska.
Jag skulle vilja ge tio guldstjärnor (var) till alla som har familj och studerar heltid. Hur fan gör ni??? Ni är ju helt otroliga.

Desstutom:
Jag borde damma och dammsuga, börja plugga, börja spåna på mitt och A-S arbete. Jag borde skicka i väg presenten till mamma och Kundalini-skivan till K och jag borde verkligen köpa en present till K, hon fyllde ju för snart  en månad sen...skämmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback