dagens lista

snott från Emelie

F A K T A
Namn: Malin
Smeknamn: ----
Födelsedag: 15/1
Bor: i sundsvall 
Ögonfärg: grönmelerade
Hårfärg: brunett
Gör: försöker lyssna på mig själv 


F A V O R I T

Färg: rosa, grön, röd, blå, svart...svårt att välja
Plats: vid havet
Drog: kramar
Fordon: cykel, båt
Djur: katt
Affär: har ingen
Serie: vänner
Cafe: Tinells
Skor: mina röda converse

B R U K A R - D U
Titta på dig själv i spegeln: ja, så fort tillfälle ges
Gnälla: ohja
Skrika: ja, finns det något bättre sätt att lätta på trycket på?
Sova: till och från
Försöka vara annorlunda: nä
Klä dig i svart: yes
Hata folk: nä, kanske tycka mindre om ibland

Lita på folk: nja, har lite svårt med det


När

Åt du senast: vid lunch idag

Läste du en bok senast: i går

Var du på konsert senast: när lars spela i parken här i stan i somras

Köpte du något senast: i förrgår
Kysste du någon senast: tisdags
Svor du senast: i natt
Sjöng du senast: sittningen i fredags

Klagade du senast: nyss, på Mitthems personal...


Har du:

För många vänner: nä, helt lagom mängd
Tvångstankar: nä
Någon annan psykisk sjukdom: nope, inte vad jag vet ;)
Brutit några ben: aldrig

Några piercings: öronen

Tatuering: 2 st

Egen dator: dator och dator, ett surrande åbäke har jag
Gjort bort dig rejält: senast igår
Bra självförtroende: ja
Kysst någon: jepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: varit och är
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: jo
Blivit dumpad: jo
Varit otrogen: aldrig i livet


Hur

Svarar du i telefonen: hej det är malin
Fördriver du tiden: läser, pluggar, pysslar och donar, är med de jag tycker om
Mycket pengar har du: just nu är det bra
Tjänar du pengar: ja, lite
Bäddar du sängen: jo, som oftast
Ofta diskar du: försöker en gång om dagen
Ofta städar du: alldeles för sällan
Går det på jobbet: om studierna är ett jobb: kunde gå bättre
Ofta träffar du din familj: max 3 ggr/år

Mycket äter du: ibland mer , ibalnd mindre

 


Är du:

Förstående: gör mitt bästa
Öppensinnad: försöker
Arrogant: nä
Osäker: ja
Intressant: haha, fråga nån annnan
Hungrig: inte just nu
Smart: försöker :P
Barnslig: givetvis!
Liten: ja
Lätt: allt  är relativt
Rolig: nja
Pratglad: beror på humör och personer
Hälsosam: så gott jag kan
Blyg: för blyg vissa gånger. och ibland totalt tvärtom
Lätt uttråkad: tyvärr ja
Arg: ja, men det går oftast över fort, när jag fått prata om det
Ledsen: ja, till och från
Glad: även det till och från
Pålitlig: gör mitt bästa
Laglig: haha, ja, för det mesta
Filosofisk: det kan jag nog vara ibland
Svår: kan tycka det
Positiv: det vore ljug att säga ja, varierar kraftigt
Originell: inte särskilt
Bra på att ge komplimanger: nej
Bra på att få komplimanger: nej

Välj

Katt eller hund: katt
Vit eller svart: svart

Vatten eller land: vatten
Telefon eller internet: telefon
Musik eller tystnad: svårt val
Bok eller film: bok
Leva eller dö: leva
Tjejer eller killar: killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback