det där med släkten

Min mormor fyller 85 år i år . 140 personer är inbjudna. Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag var extremt skoltrött i våras och körde på POP-tentan. För tack vare den omtentan och praktikarbetet så hinner jag inte med att fara söderut för att fira henne. 140 personer. Hur många människor som helst. Inte nog med det så vill mormor att kusinerna ska ha något uppträdande. Förstå. Hemska tanke. På varenda jäkla släktträff och kalas ska det uppträdas. Det kan ju gå an när medelåldern är 8 år. Men nu är väl medleåldern på 22 eller nått. Suck. Guschelov att jag som sagt har fullt upp med skolan då.

Kommentarer
Postat av: ann

Haha, ja, det där med uppträdande känns igen :) Är det så i varje släkt eller?

Postat av: ankan

Tänk va bra det är med utbildning :) Själv sitter jag på jobbet (har singular i patientantal, något man knappt vågar viska om för då ringer väll akuten;) Kramkram

2006-09-17 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback