en till

4 Arbeten jag haft:

1. enkelställning av plantor på Vivax
2.undersköterska
3. barnflicka
4. kioskbiträde

4 Filmer jag kan se om igen :

1.Love Actually
2.En riddares historia
3.Hitta Nemo
4.Tillsammans

4 Städer jag vart i :

1.Cuzco
2.Stockholm
3.Oslo
4.Cochabamba

4 Tv serier jag gillar mest:

1.Vänner
2.Allt med Astrid (minus karlsson)
3.
4.

4 Ställen jag vill besöka igen :

1. Oslo
2. Stockholm
3. sjöstugan 
4. Harstena

4 Webbsidor jag besöker dagligen :

1.Corren.se
2.Expressen.se
3.Aftonbladet.se
4.blogg.se

4 Favorit rätter :

1.Lasange
2.Lax
3.röt makrill/sik/aborre
4.fasters fisksoppa

4 Ställen jag trivs bäst på :

1.hemma
2.brevid han
3.på en filt med K
4.skogen/havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback