I will never forget

Rosa pantern får duga. Trots att han är inte så generös. Han torkar inte de små våta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kommer aldrig glömma baklängessittningen, fikat på 1891, kramen innan vi skiljdes åt, dejten då vi såg "walk the line", när du stod där och väntade på mig, kyssen på kinden, och sen när vi skulle säga hejdå, den där kyssen som brände över hela läpparna, helt euforisk, alla sms, årets första glass i vårsolen på stora torget, "krya på dig"-rosorna, sconesfrukosten, ost och vinkvällen, allt spring till datasalen, allt prat, allt mys, allt roligt vi gjort. Allt betyder så mycket för mig. Kommer alltid finnas i mitt lilla hjärta.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vet inte vad jag sysslar med.

Kommentarer
Postat av: ann

Hej Malin!

Hoppas det är ok att jag lägger till dej i min kontaktlista. Jag gillar din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback