right here, right now

Lyssnar på Robbie Williams och försöker ta tag i tentaplugget. Eller varför inte disken, eller se till att Börje får arbeta lite. Det var länge sen han kom fick komma ut ur garderoben. Men nej. Inte idag heller. Ska nog platta håret istället och spana in mina nyinköpta kläder. (Jag och min personal shopper var ju på stan härom dagen och  jag handlade för den nätta summan 2600. Men det var bra saker. Jeans, snygga tröjor som både kan användas till vardags och till lite mer uppklätt samt ett par skitsnygga stövlar som är precis så som jag vill att ett par stövlar ska vara.) Varför ska jag då spana in kläderna? Jo, för att jag och han ska gå på restaurang i kväll. Hur mysigt som helst. Hur fint som helst.  =)

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Haha! Majvor fick minsann komma ut ur skrubben igår!

2006-09-23 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback