östgöte - gudskelov

Längst inne i mitt hjärta är jag Östgöte och Linköpingsbo. Så är det bara. Alltid.

Som exempel är jag omåttligt stolt över LCH som är final i elitserien. Dessutom så har de inte spelat i elitserien så himla många säsonger. Sen säsongen 01-02, om man bortser från deras lilla gästspel bland de stora klubbarna säsongen 99-00. Jag tyckte det var nyss de gick upp. 
Så idag iaf, så var jag bara tvungen att köpa mig ett fint nyckelband i LCH-shopen när jag o K var på ikanohuset. Åh, så fint det är.
______________________________________________________________________
Jag shoppade också mina gråa stuprör från h&m som jag har letat förtvivlat efter i Sunkan. Här fanns det ett helt berg! Och en grå sjal.
______________________________________________________________________
Nu ska jag dammsuga och slappa, medan resten av släkten letar påskägg hemma hos mormor. Och jag njuter. Och det kändes så bra att svara "jag vill inte" på momors fråga om varför jag inte skulle komma hem till henne i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback