påsklov

Försöker  packa, men det går segt. Jag gillar inte att behöva välja ut kläder att ta med hem, helst skulle jag vilja ta med mig det mesta hem, så man säkert kan välja något som känns bra. Men så är inte livet och därför måste jag tänka på vilka kläder som kan tänkas kunnas användas vid de olika tillfällena. Men ett par alternativ slinker alltid ner. Särskilt som jag packar i väskan Allan.

Så här ser mitt påsklov ut:

Torsdag - Åka tåg. Middag hemma hos min kusin C
Fredag - Inget på dagen vad jag vet än. På kvällen middag med A och ev A.
Lördag - Köra ner till Kisa/Tidersrum på dagen. På kvällen fest med de så kallade vännerna och K.
Söndag - Ev åka till Vikbolandet
Måndag - Åka bil till Sundsvall. Vet ej när.

Kommentarer
Postat av: Linda

Glad påsk! Hoppas det blir många påskägg!

2007-04-05 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback