8 december

Tiden går fort när man har roligt.
Sen sist jag skrev så har V o S flyttat hit, till min stora glädje. De tycker nog inte det är så där very exicting att lämna sambo och boende i sunkan... men pengar måste ju in :P
I förra veckan var jag och M och två kompisar på Kött Kök och Bar här i stan. Helt fantastik gastronomisk upplevelse. Det godaste jag ätit under mina levnadsår.
I går var det personalfest, mycket lyckad tillställning. Hur kul som helst.
Och nu så bloggar jag från sängen. Min nya vän, Hans-Petter har anlänt, tack vare kusinvitamin CJ som var här på blixtvisit. Även U har hunnit med att hälsa på.

Idag ska jag baka den andra satsen med lussebullar, mumma!


och givetvis saknar jag min sötaste bästaste vän.

Kommentarer
Postat av: Älo

Grattis till din nya lilla ihopfällbara vän! För jag gissar att det är en sån du menar... Blir inte M sotis? ;) Snart så kommer jag nedåt jag med, och festen ska jag verkligen jobba på att få närvara vid! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback