15/2

Dagen idag:

Jag vaknade och kände mig inte speciellt kry. Lite klilig i halsen och frusen. Hoppas det inte blir något långvarigt. Gick på skolan och fixade det sista med artiklarna. Sen hade jag handledning. Det gick bra som vanligt. Nu ska jag bara börja skriva ihop resultatet. Och eftersom jag inte känner någon press på mig än så går det väldigt segt. Men bara jag börjar så går det nog kvickare än man tror.

Så i stället för att börja skriva resultat så har jag sett måndagens prinsar och prinsessor som älsklingen spelat in. Dessutom så hade han spelat in före födseln. Hur snällt som helst av honom. puss puss

Resten av dagen hade jag täkt plocka i ordning all tvätt som hänget i hela lägenheten (eftersom aldrig båda maskiner i tvättstugan funkar) och packa upp det sista. Samt laga mat och ha scouter.

Dagen igår:

Ja, alla hjärtans dag. Eftersom jag varit singel 22 av 24 upplevda allahjärtansdagar så hade jag inte engagerat mig så mycket. Sen så anser jag att man ska värna om varandra lika mycket på årets alla dagar. Hade iaf köpt en tycker om dig -strut
Åre chokladfabrik. Himmelsk choklad tillverkar de där. Själv fick jag två cd-skivor ♥♥♥♥ Jag fick också ett kort från darling K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback