18/2

elva pers var intresserade av min säng. inom ett dygn var den såld. lyckat. och sängen bor numera hos en sjuksköterska. bra bra.

kvällen har spendrats hos min blivande kollega. darling annso. först mumsig lasagne ala annso och sen en smarrig kladdkaka ala mig. de har fått det så fint i lägenheten! jag längtar tills vi får våran. få inreda och göra fint och mysigt. har rensat lite hos mig idag, och ska nog göra lite mer rensning nu. jag älskar att rensa saker. jag skulle kunna vara programvärd för det där programmet på tv där personer som samlat på sig saker måste rensa och slänga. nästan ett drömyrke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Darling darling! Du kan få bli min personliga utrensare..

2007-02-19 @ 15:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback