26/2

I dag har jag haft session med min andningsterapeut. Så fruktansvärt befriande och skönt. AH! Om jag vore flickan med guldkjolen så skulle jag gå till henne oftare.
Annat jag har gjort i dag är att plugga. Ibland vill jag bara spy på alla jävla artiklar.
Sen så har jag lyssnat på världens bästa Erlings skivor. Så skönt. Så fina. Så bra.
Jag mår så himla mycket bättre i dag än för bara mindre än ett år sedan. Och jag är så glad. Och allt är så tryggt där inne trots allt. Men än finns mycket kvar att arbeta med. Helt klart.


så här ligger du förstenad
men det här är inte du
det är din rädsla som har snärjt dig
och haft dig inlåst så länge nu
men nånstans långt inom dig
finns en känsla du glömt bort
som en trygg inre glädje
en tro av en sällsam sort
en frihet i ditt inre
där du e den du vill va
där finns allt som du saknar
där finns lugnet du vill ha
och du vet ju vad du e ju
men inte vart du ska här näst
du måste gå rätt genom elden
när det smärtar som allra mest

------------------------------------------------
Un-break my heart
Come back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on
Can't go on

-----------------------------------------------------
I want to know if you can be with joy
mine or your own
if you can dance with wildness
and let the ecstasy fill you to the tips of your fingers and toes
without cautioning us
to be careful
to be realistic
to remember the limitations of being human.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback