oskulder

Som man kan läsa på min filmlista så har jag inte sett någon av StarWars filmerna. Älo verkade tycka det var lite konstigt. Jag ska förklara varför jag aldrig har sett någon.

Jag, mitt ex C, E o
K, skulle ha filmkväll. Detta var på tiden innan jag o C blivit ihop. Jag var 16 år. Helt ointresserad av allt som hade med overkliga varelser och rymden och vad det nu kan tänkas vara. T.o.m ointresserad av att det var ett sånt jäkla projekt att filma de första filmerna och att de är kult. Med alla grejer i naturlig storlek o.s.v. Killarna ville iaf att vi skulle se StarWars. Varken jag eller K hade sett någon, så vi gav med oss. Vi kanske såg 20 minuter. Sen bytte vi. Till Fucking Åmål. Den kvällen bestämde jag mig för att aldrig se en StarWarsfilm, att det var urtöntigt. Samma sak när jag såg kanske 10 min av en Bondfilm. Aldrig Bond.

Och på den vägen är det.

Jag blev ju av med min Bond-oskuld strax innan jul, så frågan är när min StarWars-oskuld flyger sin kos.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh minnen som väcks till liv! Våga vägra Starwars!! Tror nog aldrig att jag kommer att ge mej på att ens försöka se dessa hemska Stjärnornas Krig en gång till...

Postat av: Älo

Haha, det var ju faktiskt en berättigad ursäkt! =D Men de är faktiskt bra, om man bortser från hypen och allt det andra och bara tar det för vad det egentligen är - väldigt underhållande filmer!

2007-02-21 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback