14/1

Helgen var över all förväntan.
På fredagen firade vi min farmor hemma hos mig med smögåstårta. Jättemysigt. Det var jag, Magnus, farmor, farfar, faster, moster i, moster D, kusin U med fästman F. Mamma, Pappa, Martin och kusin C dök inte upp förrän midnatt.
Lördagen började med en frukost på Waynes med faster. Urmysigt att få prata om än det ena än det andra. Hon är så klok och vis. Vi kom fram till att vara smart är bara ytligt medan klok och vis är djupare och har mer mening.
Därefter gick de som ville på stan och strosa runt. Vid två var det lunch på kårhuset, tacolasange a lá Magnus. Samt tårta a lá mig. Var tvungen att de bort den andra tårtan till brudarna. Blev så mycket över.
På kvällen gick vi alla på tandoori house. Jättegott och jättemysigt. Bra magkänsla hela dagen. Skönt. dessvärre var de tvugna att sjunga för mig på tandoori house också. Jag såg säkert ut som ett stopplyse i ansiktet. Kvällen avslutades med O'learys.

summasumarum: Min bästa släktsammankomst ever.

Oh wow vilket snöfall över stan!!!! ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Tack för tårtan! Hur god som helst!

2007-01-14 @ 14:03:44
Postat av: Linda

Roligt att höra att helgen och släktfirandet blev bra! Ska det bli ordentligt gjort får man göra det själv... (;

2007-01-14 @ 14:23:59
Postat av: Ellinor

Och imorgon blir det väl ännu mer tårta?! =D Det hoppas jag på i alla fall! ;)

2007-01-14 @ 15:39:45
Postat av: Tha Redhead:P

Grattis på stora dagen!!! och tack för sms:et:P Får man kanske sno någon av dina listor och ha i min blogg:P? Pusss

2007-01-15 @ 15:35:26
Postat av: Ann

Grattis på födelsedagen! Och grattis till den trevliga släktsammankomsten. De kan ju ibland ha
en tendens att kanske inte alltid bli som man tänkt sig...eller, som mamma tänkt sig :)

2007-01-15 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback