26/1

I dag har jag o M skrivit på kontraktet för den nya lägenheten. Eller jag har inte skrivit på något eftersom jag snart inte är student (förhoppningsvis) så är det bara han som fick stå på den.
Det känns lite som om jag är berövad min självstädighet, att inte stå med på kontraktet. Lite som artonhundratalet. Nu är jag i M's vård. haha.
Sen så gick jag o s på stan. Jag handlade tre linnen, sen skulle vi bara gå in på åhlens och där så hänger väskan jag har suktat efter i minst ett halvår med 25% rabatt! klart jag slår till, och tanten i kassan råkade slå in 25% två gånger!, utan att fatta det, så det blev mycket mycket billigare! LYCKA! Den är så snygg, så fint skinn och MIN!
Så nu är det färdigshoppat för den här månaden.

HipphippHurra för Anna som fyller år idag =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag står inte på vårat kontrakt heller, men jag ser det inte som att bli berövad självständigheten, är det ju jag som har friheten att om jag så skulle önska kunna flytta när jag vill.

2007-01-26 @ 22:39:40
Postat av: malin

det var en bra syn på det hela =)

2007-01-27 @ 10:35:48
Postat av: Tha Redhead:P

Ohhh tack så mkt, och tack för sms:et...min mobbe funkar inte som den bör just nu:P

2007-01-28 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback