c-uppsatsen

Ja, projektplansseminariumet gick bra. en ynka liten anmärkning som inte ens var av betydelse. jag äger i dag. som annso sa: du ska klappa dig själv på axeln idag. funderar på om jag kanske hellre vill krama mig själv.
det enda positiva med att skriva själv är att det ser coolare ut med ett namn på uppsatsen samt att det ju  måste kännas fränare att ro i land ett sånt här arbete själv. men frågan är om det väger upp alla nackdelar. tror inte det. för det värsta är ensamheten. sitta o uggla för sig själv. diskutera med sig själv. se på studier med fler ögon än sina egna är inte helt lätt. läsa många gånger. ännu mer tidsåtgång. allt tar ju redan dubbelt så lång tid, i princip. 
det var rikigt kul att få vara i skolan idag på fm. sitta i en föreläsningssal med hela klassen och sen världens simplaste seminarium. se folk.

men nu ska jag gå på ica och sen ---> Magnus!!!!! tjoho!

Kommentarer
Postat av: Ann

Jaa, krama dej själv (och andra förstås)! Vi har pratat mycket om vikten av beröring i palliativa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback