Tankar om skolan, framtiden, relationer.

Senaste veckans frågor har skapat en hel del förvirrig, stress och vånda. 

      Hur ska jag klara uppsatsen? Vad ska jag göra sen? Var ska jag söka jobb? Kommer jag klara praktiken? Har jag valt rätt? Jag vill ju innerst inne inte ens jobba som sjuksyster, eller? 
   Vill  jag flytta ihop? Vill jag dela en annans vardag?  Vill jag "mista" min borg? För vad? Vad får jag? Vill jag ha det?
   Vad sjutton vill jag egentligen?

Men nu vet jag vad jag vill.

Och som Magnus säger: du tänker alldeles för mycket.
Eller som Ann-so säger: Man ska inte skotta snön förräns den har fallit.

Så jag håller för näsan och hoppar och så får vi se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Heja!!

Postat av: Emelie

glöm inte att vinkla fötterna rätt sådär duvet så det inte gör ont i hålfötterna :)

2007-01-09 @ 12:20:54
URL: http://emeliestankar.blogg.se
Postat av: Ellinor

Magnus och Annso har rätt. En kompis till mig har samma problem, hon träffar aldrig någon för hon har analyserat hela förhållandet från början till slut redan när hon ser en kille för första gången... Så det är bäst att han inte hälsar på henne för då kan hon vara sur över det ruttna sätt han nyss dumpade henne på! =P

2007-01-10 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback