vilken typ

hihi hittade detta! så jäkla roligt

där kan man kolla vilken typ av människor som bor på ens gata.

där jag bor blir det följande

Typ: C08 Studentliv

Utmärkande drag
  • Unga
  • Universitetsstuderande
  • Singlar
  • Mycket låga inkomster
  • Studentlägenheter
  • Nöjesintresserade
  • Förändringsbenägna

Stämmer ju ganska bra, minus singel då.

Där jag växte upp är det följande

Typ: I31 Nöjda i små hus


Utmärkande drag

  • Pensionärer
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par utan hemmaboende barn
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Äldre och mindre enfamiljshus i förort medelstor stad
  • Hemfokuserade
  • Traditionalistiska individualister

och där jag bodde mitt första levnads år

Typ: F18 Skilda världar


Utmärkande drag

  • Unga
  • Yrkesutbildade
  • Ensamstående Barnföräldrar
  • Låginkomsttagare
  • Nyare hyresrätt i storstadsförort
  • Hög andel utlandsfödda
  • Förändringsbenägna kollektivister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback