31 juli

Jag är fly förbannad.
På mitt schema står det att jag, idag, ska jobba mellan 6.45-16.00. Well, ok. Så upp i ottan och dra till jobbet. I omklädningsrummet anar jag oråd då vi helt plötsligt är fem syrror. Och när jag kommer upp till avdelningen och tittar i schemapärmen så ska jag jobba kvällen! Vilket jag gladeligen gjort, om jag blivit informerad, för då hade inte jag och M behövt ha så bråttom hem från Uppsala igår. Man hade kunnat ta det lite lugnt och inte behövt somna så jävla tidigt.
Nu ska jag kolla över hela mitt schema om det stämmer med vad som står i schemapärmen. Jag har tidigare blivit informerad när turer har ändrats. Men det här är fan så jävlapissurt.

För övrigt så har helgen spenderats i Örebro, Vikingstad och Uppsala/Björklinge. göttgöttgött

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag förstår att du blir arg!!
Det hade jag också blivit.

Postat av: sara

Å herregud vad jobbigt! Jag hade blivit lika förbannad!!:( Hoppas det gick bra iaf!! :)

2007-07-31 @ 19:17:07
URL: http://saraandersson86.blogspot.com
Postat av: Älo

Åh, jag har inte drabbats av det ännu, men närapå. Bäst att kolla över allt... Det är inte första eööer sista gången det där kommer att hända... Skönt att komma ifrån stan lite? =P

2007-08-05 @ 18:51:44
URL: http://toolaidtoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback