the weekend - helgen

Helgen har gått i slapphetens tecken. Förutom att jag storstädade och tvättade i fredags.
I fredags var jag även på stan med E. Shoppade saker som inte alltid är så jäkla kul att handla men som behövs. På kvällen hade jag ensamtid eftersom M håller på förfullt med att förbereda kårhustältet till Gatufesten. Jag längtar tills den där trottoarpartajet är över så jag kan få sen min älskling hemma lite oftare än endast  ca 10-30 minuter per dag.
På lördagen åt jag o A-S mysfrukost på Chocolate House och sedan handlade vi böcker och jordgubbar och gick hem till mig och slängde oss på soffan med våra nyinköpta varor. Sen ordande vi en liten middag till tjejerna.V, L och E kom förbi. Hur kul som helst att bara prata och umgås. Vi ses ju alltför sällan nu förtiden.
Och idag har jag inte varit så mycket bättre. Sovmorgon. Läsa bok. Gå en prommis. Och sitta framför datorn.



Kanske ska ta och sätta mig på balkongen med nästa bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback