1/3

Lyssnar på Jan Johansson och pluggar lite smått. Resultatet börjar så sakteliga bli klart. Till och från är jag så less på denna c-uppsats, att jag ibland på allvar funderar över om jag inte ska radera hela dokumentet  och skita i att bli sjuksköterska denna termin och ibland är det riktigt trevligt. Det är så jävla ruttet att sitta här på sin kammare dag ut och dag in och skriva och skriva och läsa och läsa.
På tal om kammare och spendera mycket tid hemma så finns en sak till att säga. Jag fick ett mail från stubo i går där en säljare ville meddela att det är en ny kund som ska ta över min lägenhet den första april (som om jag inte visste det) och dessutom så påstår hon " jag har försökt att nå dig flera gånger på telefon utan att lyckas". Det finner jag mycket lustigt eftersom jag som sagt i princip är hemma hela dagarna. Och är jag inte hemma så finns ju mobilen. 

Förörvigt så tycker jag att våren kunde infinna sig omedelbart bums! Tänk vårjacka, converse och solbrillor. och trädknoppar som brister, tussilago och fågelkvitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback