16/3

I dag har jag sålt mitt skrivbord. Så nu bloggar jag härifrån:



Som synes inte så ergonomiskt. Men det är ju bara tillfälligt.

Efter säljandet begav jag mig ner till stan och spanade in butikerna tillsammans med S. Hittade en vårjacka som jag lagt undan för att köpa i morgon. När vi var inne på butiken med störst utbud av Efva Attling (min favvodesigner, lägg på minnet M) så ville jag bara ha och ha och ha. Och på Village så hittade jag tusen grejer till nya lägenheten. Åh vad jag vill vara rik! Och Åh vad roligt det var att få gå på stan. (Märks att jag varit som fast i Nacksta sen typ nyår.)  Hittade även ett fint diadem med en vit blomma och ett par matchande örhängen på Pilgrim som skulle vara perfekt till min gula klänning. Men det enda jag handlade var en makeupremover på Åhlens med min rabattcheck. Vi var även och fikade på stans bästa Tinells. Älskar deras ciabatta med kyckling&curry röra. Dessvärre så ska de stänga i slutet av mars. snyft. 

Sen var jag lite lat och tog bussen hem, men mina fötter värkte som fan. Väl hemma så cyklade jag till scoutlokalen och städade upp efter gårdagens disk av nio stormkök.
Och nu ska jag ha en slappkäll hemma själv. Hade velat mysa med M men han måste jobba. Som vanligt.

Har även fått klart från de som bodde innan i vår nya nya lgh att det är grönt att flytta in när som helst. Nu återstår bara ett litet samtal till stubo och förhoppningsvis så sätter sig inte de på tvären... Dessutom så är lokal till hajken fixad. Phew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback