19/3

Visserligen så ska ett födelsedagsbarn firas idag med, men idag ska det banne mig bli simma av. Något plugg har det dessvärre inte blivit. Känns för avlägset för att jag ska orka sätta mig. Tycker också att jag gott kan få en dag ledigt.
Har pratat med
A idag med. Stackars vän. Men det ska bli skitkul på långfredagen. Då blir det mysmiddag hemma hos mig. Förhoppningsvis så kan det bli en liten reunion med hela vårt gäng. Låter som om vi var tio pers som umgicks... snarare fyra. Hade varit kul, eftersom de andra har jag inte träffat sen studenten om jag inte minns fel.  Men vi får se. Jag o A blir det iaf.

Nu sätta i linser,  packa väskan och sen schwimmen ein bischen. eller hur det nu stavas.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead:P

Skönt att prata av sig!!! Ska ha kanoners på långfredagen! Puss

2007-03-20 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback