9/3

Sitter och lyssnar på Markus Fagervalls platta och funderar på hur låtarna hade låtit om det vore Erik som vann. Eller är det bara den första låten som är bestämd i förväg,  eller är det hela plattan? Någon som vet?
I allafall så är den inte så tokig.

Kvällen har bestått av lite sova framför Ally McBeal . En gång i tiden var det min favoritserie, men nu är jag inte lika imponerad. Sen så har jag spanat in lite recept som M o jag ska laga i morgon till våra gäster. Tror det blir kalasgott. Med vin till. Mumma. Sen så har jag slösurfat. Fixat och donat i iTunes så det är brukligt samt fyllt på min iPod. Nu har jag 12,22 GB musik i den. 1,66 GB kvar tills den är full. Helt sjukt. Men bra. Allt är samlat på ett ställe.

Ja, och nu är nu och jag funderar på om jag ska läsa lite Arn. Plugga tänker jag inte göra mer idag. Blir nya tag i morgon. Försöker få till en bra diskussion. Det är det absolut svåraste i hela uppsatsen. Känner mig smått nervös och stressad.

En annan sak som har slagit mig är att om tre veckor idag så har vi flyttat. hjälp. jag är nog lite rädd ändå. det är ju så stort. Men jag måste ju börja packa. Dessutom som det ser ut just nu i planeringen (vilket kan ändas om hon  jag ska opponera på inte väljer att gå upp med uppsatsen v.13) så ska jag ska gå upp med min uppsats på fredagen v. 13, på eftermiddagen. Kl. 15.00 samma dag ska jag besiktiga lägenheten. Oh, my. Det här kan bli hur spännande som  helst. Mitt i allt detta ska saker förflyttas. Tur att jag helgen efter det ska åka hem till min älskade Östgöttaslätt och vila upp mig. Kan nog behövas.


Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Va?! Inte impad av Ally längre...vadan detta? Brukar titta på det ibland, och tänka tillbaka på den gamla goda högstadietiden:D

Hemåt snart alltså? Kanske hinns med en fika då med?

2007-03-10 @ 00:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback