helgen

Så var snart denna helgen till ända. Den har gått fort men så har jag ju varit i gång precis hela helgen också.
I fredags var det dags för hajk med miniorerna. Vi var ute på Alnö och det var en riktigt lyckad hajk. Känner mig mycket nöjd, och det är så kul att ge barnen något som de verkligen uppskattar.
På lördagskvällen åt jag o M på Red Rock. Asgott. Sen hyrde  vi film, flushed away och den som viskar. Sista filmen hann jag bara se ca 15 min innan jag somnade. Såg den i morse i stället när M sov. Den  var riktigt bra, och flushed away är ju bara hur kul som helst. 
I dag så har jag o A-S börjat flytta mina saker så smått, sett flushed away och ätit våfflor. Nu på kvällen har jag fått fönsterna putsade. Gött

Och imorgon är det måndag igen. Plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback