kalas och klubbesök

Hör på  nöjesnyheterna på svt24 att Thåström fyller 50 år i dag, den gamla rockern. Grattis, grattis. En musiker som jag tycker mycket om. Började med att lyssna på Ebba Grön när jag var kanske 14 år, och efter det har jag lyssnat på alla hans verk/band i kronologisk ordning. Tack mamma för att du köpte den där Ebbasamlingen.

En annan nöjesnyhet är att en ännu äldre rocker kommer till Stockholm, närmare bestämt klubben Debaser. Rockräven är ingen annan än Bob Dylan. Åh, vad jag skulle vilja gå på det. Här vet jag inte om det är mamma som  fick mig att börja lyssna på denna fantastiska musiker, men jag antar att hon har ett finger med i spelet. Så åter igen, tack mamma.

Kommentarer
Postat av: Ingrid Erne

Jag fick biljett! Kolla min blogg!

MVH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback