saker som jag har gjort i dag

Vaknat
Ätit frukost och läst ST
Onödgihetssurfat
Försökt tyda några artiklar som är så jävla otydliga
Ätit paj
Bestämt att jag ska leda lördagsmeditation den 17 mars
Gått till skolan
Sålt biljetter till Baklängessittningen den 17 mars
Gått hem
Hämtat linser
Ringt lensway
Skickat tillbaka ett linspaket, fel styrka
Pratat med länsförsäkringar
Pratat med A-S
Pratat med M
Onödighetssurfat
Försökt tyda svåra artiklar
Förbannat alla jävla artiklar
Gråtit
Sett på nått udda program på kanal 9
Ätit glasspinnar
Ätit paj
Skrivit lite på diskussionen
Fixat ett överkast till sängen

Och just nu funderar jag på om jag ska försöka fixa några av de där förbannade artiklarna. Jag hatar dem. Jag är så less. P-värde hit och p-värde dit. AHAHAHAHHAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Malin! du är ju duktig. inte som mig liksom som ser fel på människor. idag har jag sett fel mycket! trodde jag såg Emma i min klass och skrek "Heeeeej Eeeeeeemmaaaa" på kanske lite för långt avstånd. närmare var det inte Emma utan Ville. haha. tur att det inte var en helt okänd människa!

jaja, artiklarna går bra seru!

PUSS&KRAM och så ses vi väl på sittningen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback