vår

Jag klarar bara inte av att sova länge på morgonen. I dag gick jag upp halv åtta. Läste och såg på tv mest medan M snarkade i sängen.
Gårdagen var mycket trevlig. Hade middag här hemma med A-S & K som gäster. Bjöd på fyllda auberginer, sallad, bröd och vin. Efterrätten var citronfromage o fruktsallad. Sen blev det en omgång TP. Jag o M vann, efter en runda på lite mer än två timmar. Revanch har utlovats! Ser fram emot det =)

I dag har jag otroligt nog gått en långpromenad i vårvädret. Hur lovely som helst!! VÅR!!

Nu borde jag ägna mig åt uppsatsen. Men kanske jag ska läsa lite Arn först. Hm....

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Det kan du ge dig på!!
Hälsningar A-s och K!!

2007-03-12 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback