3/5

Efter ca 2 dagar gav jag upp pulverdieten. Så ruskigt äckligt. Så nu har jag tänkt om och ska börja äta mer som GI-metoden. Men framförallt börja tänka på vad jag äter. Ta bort ris/pasta/potatis till maten och äta mer sallad och grönsaker till exempel. Inte äta en massa godis och choklad. Och det viktigaste av allt: sluta äta så förbannat mycket mackor. Den senaste veckan har jag ätit lika många mackor som jag tidigare åt på en frukost.

För övrigt så har jag gjort l.m.tentan idag. Omtenta nummer två. Kändes verkligen som att det gick vägen men så börjar man ju prata med folk och då kommer tvivlet. Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kirrade den!

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Håller tummarna för dig!

2007-05-05 @ 15:03:51
Postat av: Emelie

jag håller tummarna jag med! och tår!

Postat av: Älo

Lugna puckar tror jag! Och om det av någon anledning inte gick vägen så gör som vår kollega A på avdelningen - säg till att du vägrar göra om den ehlt enkelt! Funkade för henne! =P

2007-05-06 @ 19:34:16
URL: http://toolaidto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback