uppkopplad igen

Äntligen är internet up and running hemma hos oss igen. Har känt mig något handikappad de senaste dagarna eftersom man kollar allt från tv-tablån till busstidtabllen på internet.
Uppsatsredovisningen gick verkligen bra. Jag var inte alls så nervös som jag brukar vara och ja, nu är det klart!
I lördags hade jag o A-S vår planerade mysdag. Började med frukost på chocolate house och därefter lite shopping. Hittade äntligen något att ha till sittningen den 6:e juni.
I dag är det  städning och sedan middag med S&H som står på programmet. Dags att sätta fart eftersom det är förjäkla dammigt här.


Kom ihåg:
det är inte din personlighet jag kritiserar, jag kritiserar din handling.

Och så en sista grej, om mindre än två veckor så är det examen!! AHHHA!

Kommentarer
Postat av: Ann-so

Jag har skopanik! Måste åtgärdas.

2007-05-27 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback