15 september

Egentligen är det inte så mycket som händer här.

Har nu jobbat min första vecka på nya jobbet. Det känns väldigt bra. Alla är snälla och trevliga. Jobbet är väldigt lätt jämfört med förra. Behöver inte springa som en tetting mellan skit och spyor. Tror jag kommer trivas super.

Bor kvar ute på landet. Ska bli skönt när vi får flytta in i lägenheten. Var och kollade på huset i förra veckan. Ser mycket bra ut. Just nu vet jag liksom inte var jag bor. Som det här med adress. Man får ju helt enkelt säga den i Sundsvall. Känns hur kymigt som helst.


Kram o puss


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad jobbar du me? :P

Postat av: Ann-So

Kram!! Snart flyger vi!

2007-09-15 @ 12:52:31
Postat av: Älo

Tycker det låter skitkul! I'm longing for something new!!

2007-09-16 @ 20:20:02
URL: http://toolaidtoo.blogg.se
Postat av: Magnus

Snart älskling =) semester och sen flytt...puss

2007-09-17 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback