äntligen helg

sovmorgon, i mina mått räknat, nu på morgonen, helt lovely. Nått som inte är lika lovely är att jag glömt bort mammas födelsedag! Ve o fasa!

Snart kommer M ner och snart så flyger vi från detta kalla höstland till SOLEN! ska bli så jäkla gött. Sen är det inte långt kvar tills det är dags att flytta. Längtar verkligen tills dess!

I dag tänkte jag mest ta det lugnt. Gå ut och gå en långprommis. Min kondition blir usel av att åka bil fram och tillbaka till jobbet varje dag. Skärpning nu och försöka ta upp prommisarna igen!

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Vilken tid var det ni skulle flyga? Inte sju på morgonen? kram

2007-09-22 @ 16:13:29
Postat av: Ville

Din kära pojkvän fick lift med mig ner på stan för nån dag sen och jag snurrade helt ihop det när ni skulle på semester och när ni behövde flytthjälp. Jag bara "Alltså jag är ledsen men jag ska bort i helgen så jag kan inte hjälpa er och flytta".. och han bara "öh..ok men vi ska ju inte flytta förrens om en månad" och jag bara "eh..just ja! *rodnar*" Typiskt mig.. Kram! och ha det toppen på solsemestern! :)

2007-09-26 @ 11:22:22
Postat av: Älo

Avundsjuk... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback