2 april.

Dags för en update

Först och främst: Jag mår så jäkla bra just nu! Länge sedan jag kände mig så tillfreds med livet. Energin som flödar är bara positiv och jag ler och är glad mest hela tiden. Känner mig harmonisk och fri. Bara jag och ingen annan.

I helgen var min kära mamma här och hälsade på. Vi hann göra stan + upplandsmuseét och konsthistoriska. Väldigt mysigt att ha henne här.

I går fyllde min fina bror 20 år! Dock hade jag världens mördardag på jobbet så jag kom inte ihåg förräns efter lumpenläggdags. Men man kan väl inte bli sur när man blir väckt av grautaltioner??

På fredag bär det av till Sunkan!! Tjoho! Saknar mina underbara vänner so much =)

Kommentarer
Postat av: Älo

Miss U 2! Fan vad skönt att du mår bra!

Postat av: Ann-So

Åh darling!

2008-04-03 @ 11:18:21
Postat av: Sara

Längtar tills man känner sig "Harmonisk & fri, Bara jag och ingen annan". Härligt att du mår bra :) Hoppas jobbet går bra i Uppsala! Själv så blir det sthlm och södersjukhuset. kram

2008-04-11 @ 17:05:11
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback