27 april (-strejkdag nr 7).

Tillbaka i Uppsala, magont direkt, vill helst fly konflikten. Jag är mycket konflikträdd överhuvudtaget och nu är jag indragen i en bautakonflikt. Känns i magen som sagt.

Iaf, Göteborg var helt fantastiskt roligt, skönt och avkopplande.

På fredagen så gick vi (jag o jennie) direkt ut på stan och shoppade. Handlade en klänning, två blusar och ett par byxor. Sen åkte vi ut till Kållered till moster och käkade tacos och drack rödtjut.

På lördagen började vi med en tur i Slottsskogen, tittade på djuren, framförallt pingvinerna. Sen gick vill till Haga och spanade lite i butiker och fikade grillad smörgås + världens godaste kladdkaka. På kvällen gick vi på indisk restaurang med j:s klasskompis och hennes tjej. Urtrevligt!

Och i dag, söndag sov vi bort hela förmiddagen, gick på en snabb prommis och sen tåget tillbaka till Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en konflikt vi ska kämpa oss igenom så är det den här. Du klarar det! Puss

2008-04-28 @ 09:58:18
Postat av: annso

Jag skrev ovanstående. =)

2008-04-28 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback