25 augusti

Första dagen på jobbet efter semestern och jag känner mig helt slut, men ändå ganska hoppfull. Detta kan nog bli ganska bra. Bara jag får komma in det hela hyfsat och lära mig det allra mest grundläggande. I dag har jag lärt mig hur man betalar räkningar på arbetsplatsen. Och en massa annan nödvändig information.

Vi får se vad jag säger i nästa vecka... eller i morgon. För nu är det verkligen en dag i taget som gäller. Att bara överleva. Stå emot allt neggigt som slår emot en. Tyvärr. Men jag har min kraft och jag använder den. (gäller bara att verkligen lita på sig själv!!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror på dig! Kram!

2008-08-25 @ 21:53:35
Postat av: Sara

Hoppas du haft en bra semester & lycka till som ac, kommer passa dig perfekt tror jag :) Kram

Postat av: Älo

Du kommer att göra ett alldeles utmärkt jobb, det tvivlar jag inte ett dugg på. Jobba bara konstruktivt med kritiken du får (får alla i ledande positioner) så kommer det att göra dig gott!



Dessutom måste vi ju ses! Herregud vi bor ju praktiskt taget grannar! Kram

2008-08-27 @ 16:03:16
URL: http://toolaidtoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback