28 augusti

Oh, tack för all pepp! Det behövs och gör mig glad =)

Helt kaotiskt är mitt liv just nu, är känslan iaf. Först semester i tre veckor där jag åker iväg på första dagen och kommer hem på sista (nybörjarmisstag). Sen börja jobba. Att börja jobba i sig efter semestern brukar vara rörigt nog, nu har jag dessutom ett nytt jobb, där en massa eftersläpande arbete ska tas igen + att organisera hela apparaten och mig och synka detta, gör att denna vecka har varit helt galen. Och igår så skulle jag in till sthlm efter jobbet och träffa de som håller i hälsocoachutbildningen, inför skolstarten nästa vecka. Sen så ska jag hem i helgen igen (födelsedagsfesten med 80-talstema). Festen ska ju i sig bli helkul, verkligen, det är bara att just nu känns det lite motigt att fara land och rike runt igen. Men samtidigt ska det bli lite skönt att få sig en liten liten bläcka. Få umgås med kul o folk och dricka lite öl.

Jaja, att vara neggig leder ingen vart, få skriva av sig allt är en sak, för att få ut sig det hela, sen får det vara där. Man kan inte fortsätta älta. Då blir man ju svart i själen.



Kommentarer
Postat av: annsopannso

Puss på dig =)

2008-08-29 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback