dagens extra allt

motion: halvhjärtat försökte jag löpträna. gick uruselt. skyller på den tryckande luften. kunde inte andas.
vurpa: jag ska ut och cykla på gamla herrcykeln. provcyklar först och ska gå av, ska svinga benet över sadeln så där elegant. bara det att jag har kjol... fastnade, ramlade handlöst och skrapa upp benet. men skrattade gott! sen fortsatte cykelturen, och givetvis började det regna halvvägs runt. hahahaha
mat: mammalimpa, homemade pytt i panna (by me!), mammabullar
musik: miss li och markus krunegård
elfel: strömavbrott, välkommen till landet
nakenchock: jag gåendes mellan huset och mitt lilla gästhus. välkommen till landet. 
klädraggning: kusinvitamin ska ha 80-talsfest nästa helg...
vill inte: att semestern ska ta slut
panik: lidingö tjejlopp är farligt nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback