gårdagen

Åkte kommunalt in till stan. Känns så där bra och mysigt, att cykla till bussen, parka den i diket och sen ta bussen till stan. In till stora farliga staden.
Väl i stan så spanade jag lite i affärer. Det byggdes och flyttades om överallt. Hittade inte till nått kändes det som.
Och så blev det tandläkaren. Fick en rejäl rengörning och beröm över så fina och bra tänder. Inga hål har jag haft i oxtänderna. Och den lilla fixeringstråden som suttit i underkäken efter tandställningen fick jag äntligen ta bort. Nu är det rent så det förslår emellan framtänderna på nedre botten.
Sen fika med darling K. Vi gick även på myrorna och shoppade lite outfitsförslag till 80-talsfesten.
Och så kommunalt tillbaka till landet. Givetvis skulle Kisas alla gymnasiebarn med samma buss som mig. helt supertjockt med folk var det.
På kvällen blev det långprommis... skönt skönt skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback