anger

I dag är jag så arg. Det finns vissa saker som retar upp mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Så när jag äntligen kom hem, och skulle stänga dörren, tänkte jag "gu vad skönt och få smälla i dörren", men mitt fega jag vågade inte smälla så där hårt, utan en liten försiktig smäll blev det. Sen gjorde jag kundalinimeditaion direkt. Och skrek och skrek och skrek och fan vad befriande. Tur att man kan skrika i kuddar, annars ringer väll grannarna psyk snart. Så nu är jag sådär härligt hes i halsen och mjuk i magen igen. Men jag funderar på när jag riktigt slog och smällde i en dörr eller liknande sist. Måste varit när jag var typ i tonåren och bodde hemma. Då var jag bra på att drämma i dörrar. Först kontorsdörren och sen min dörr. Så jag fick smälla två gånger också. Och skrika lite. Det gjorde jag. Och stackars mamma, pappa och bror har kallats alla hemska ord man kan komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback