15 februari.

ahh, borde inte tänka på boende så här just efter flytten, men det är svårt att låta bli.... jag vill ha det tryggt, veta att här kan jag bo hur länge jag behagar. Därför har jag inte slutat kolla in alla sidor med hyresföretag samt hemnet.se. Funderar på detta med köpa, hyra, köpa, hyra? Vad ska jag göra liksom? Vad är bäst? Eftersom det trots allt verkar lite lättare att få köpa en liten etta för ett hyftat rimligt pris (vilket du får minst en tvåa för i linköping, nedrans stockholm!) så tänkte jag ge mig ut på lite visningar. Så får vi se vad som händer. Åtminstone får jag en liten inblick i hur många som går på visningar och så, hur pass attraktivt det är med en etta i dagsläget.

Annars då?
Hade min första jour i helgen. Vilken mördarjour. Om inte min primärjour hjälpt till så mycket som hon gjorde vet jag inte hur det skulle slutat!

Och i helgen blir det lite mys med några tjejer från jobbet. Ska bli kul!

just det, jag ska till friskhuset i morgon... annars blir det spö!

sist men inte minst: det har kommit pudersnö!! säkert borta i morgon men ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback