16 februari.

så var veckans pass på friskhuset avklarat. Har bestämt mig för att köra ett gympass i veckan till att börja med. Och nu känns det så himla skönt. Har liksom glömt hur skönt det är att träna och inte bara gå på promenader även om de också är bra.

Denna helg så flyttar mina föräldrar från mitt barndomshem till nytt hus. Förut så har jag hela tiden tyckt att det är förjäkligt, mamma och pappa ska ju alltid bo där, eller så ska jag ta över huset. Men nu känns det bara befriande. Fri från Vikingstad. Nu behöver jag inte åka dit mer. Bara om jag ska hälsa på farmor och farfar, men inte behöva vistas där en hel helg när jag hälsar på hemma.

Kommentarer
Postat av: Älo

Jag måste också börja träna! Friskis ligger ca 50 meter från huset! Ännu närmre än i Sundsvall så det skulle vara en skam om jag inte kom igång nu! Är så skönt när man väl har fått tummen ur ju...

Postat av: Tha redhead

Vart ska de flytta? Kram kram

2008-03-05 @ 14:29:35
URL: http://scandalgirl83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback