8 februari

Då var jag flyttad för denna gång. Skönt med en paus på ca 5-6 mån till nästa gång. Kära gode gud, ge mig ett förstahandskontrakt på en lägenhet, inte för dyr och skapligt nära centrum!

I helgen har jag min första jourhelg, lagom nervöst. Jag hoppas den blir lugn.

Annars har veckan bestått av jobb, jobb, packa upp och umgås med bror. Den 2:e var jag o mor och morbror och kusin och hälsade på bror på Drottningholm där han gjorde högvakten. Passade på att gå på visning inne i slottet. Han var så fin bror i sin militärutstyrsel.

Kören ja, det är så himla kul! Just nu håller vi på att lära oss Las Ketchups sång fast på svenska. Haha. Om ni vill se lite från stockholmskören så titta på I huvdet på Gynning, när Carolina vill bli popstjärna på kanal fems hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback