12 januari

Grattis älsklingsfarmor på 75-årsdagen!

Saker och ting artar sig efter uppbrottet. Det är fortfarande sorg iofs, tycker ju honom ändå. Men vissa saker varar inte för evigt. Iaf så har vi båda fått boende. Jag har fått en andrahandslägenhet i ett halvår. Jag har tittat på tre lägenheter och blivit erbjuden allihop. Bra. Känns tryggt till nästa gång det är dags att söka lägenhet.

Ja, och sen har jag ju fått fast!! Den 17 januari omvandlas mitt vick till fast anställning. Är så grymt tacksam för det.

I kväll blir de mys och fest med V o E, lovely.

Kommentarer
Postat av: Älo

Och det var så trefligt med bal på Slottet, var det inte så säg?!

Hihi. Och jag glömde helt och gratta dig på fölsedan... Med mobilen som påminde mig och allt... Så - GRATTIS!!! (i efterskott är kanske lite väl överflödigt att skriva) =P

Postat av: Sara

Vad roligt att du har fått fast :-)

2008-01-24 @ 13:08:34
URL: http://sarasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback