25 januari.

LÖNING! tack gode gud
Bara att betala räkningar. Och på tal om räkningar så fick jag hem årets inbetalningskort från CSN i går. Hemska tanke. Betala lånet för min utbildning som är hela 145 335 kr. Om jag någonsin får ett barn, eller flera, så ska jag försöka se till att det/de inte behöver ta något lån. Det hade varit härligt.
jaja, skitsamma. Längtar tills jag får nya lägenheten. Ska bli skönt. Har redan flyttat i huvudet, så det vore skönt att få göra det på riktigt också.

I kväll ska jag nog se A Knights Tale eller Brokeback Mountain till minne av vackraste Heath Ledger. Han var så rysligt snygg. Och en grym skådis. Och så går han förlorad. Hoppas någon öppnade fönstret i hans lägenhet så själen fick flyga sin kos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback