gårdagen.

Jag hade en plan på ett shoppingfritt år. Eller nått. Typ bara köpa det som är absolut nödvändigt, alltså tänka igenom varje köp. Detta för att spara pengar till Tvåan och Framtiden. Fuck you. För det gick sådär, fyra veckor in på det nya året. I går var jag o S och hennnes syster på stan. Och jag handlade en väska från Marimekko, så snygg och användbar, en hoodie och pyjamas från H&M och ett par mysbyxor från MQ blev fynden. Nu var visserligen bara mysbyxorna på rea men ändå. Jag tröstar mig med att jag knappt köpt ett klädesplagg sedan jag flyttade till Uppsala och jag faktsikt var i behov av dem.

För övrigt så kom jag fram till följande i går: Mitt jobb är fantstiskt bra. Jag älskar att vara ledig varje helg, förutom var åttonde. Det är hyfsat lätta pat. Jag behöver aldrig dela medicin i över 30 min åt gången. Sex helger av 15 är jag treledig. Jag har tid att satsa på en till utbildning, typ massage, I will someday.... Jag är aldrig dödstrött när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Får jag jobba på ditt jobb? På mitt hinner man knappt äta lunch.. puss

2008-01-27 @ 14:17:53
Postat av: Älo

Så skönt att du prickat rätt!

Postat av: Sara

Låter ju hur skönt som helst ;)

2008-02-11 @ 14:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback