16 juli.

jag kommer ha träningsvärken allan i morgon. jogg två dagar i rad är inte en hit, men så blir det om saker och ting ska hinnas innan det åter bär av till linköping med omnejd. jag måste ju verkligen passa på att resa detta året, för sen fyller jag 26 och då är det hutlösa priser, som om det inte redan är det nu. och mer resa blir det ju, en del är ju redan planerat och sen lär det säkerligen tillkomma några om jag känner mig själv rätt. annars är det lugnt i mitt lilla liv. är tillförordnad AC denna vecka på jobbet. huga. hur kunde det gå till? men hittils har det gått bra *peppar, peppar*. Var på apoteket idag, fått recept på duroferon, värsta pesionärspoängen, så nu ska mitt hb upp i skyn. förhoppningsvis. och så ska jag äta broccoli och jordgubbar och perslilja som min husläkare sa.

fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback