24 juli

jag är så jäkla glad. glad över det lilla, glad över det stora. med mest av allt är jag glad över alla fina människor som omger mig och stöttar mig oavsett. oavsett vilka beslut jag fattar, oavsett vilka vägar jag väljer att gå. *glädjeskrik*

i kväll lär det gå lätt att löpträna

(det är det här som kallas livet, att ena stunden vara helt nere och gråtfärdig över minsta lilla, för att en halvminut senare skrika ut i glädje, och att låta det vara så, det är tillåtet att växla tvärt mellan skratt och gråt, gråt och skratt)


innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haft

Kommentarer
Postat av: Emelie

heej! nya lägenheten börjar komma i sin ordning. det är skillnad att få in min stora lägenhet i den här på 22 :). men det går! och det är för 1 termin :). vad har du för hemliga planer på G? nyfikna Emelie :). Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback